Otsing
Menu

Olete siin: Sissejuhatus Kõik ostu kohta Tagasisaatmine ja kaebused

Kaebus

Kas kaup saabus ja midagi on valesti? Lahenduse leidmiseks võtke meiega ühendust e -posti aadressil info@artalo.ee.

Kuidas kaupa õigesti tagastada

Kirjutage meile e-kiri

Kirjutage meile e-kiri

Kui midagi on valesti, kirjutage meile koheselt e-kiri.
Probleemi kirjeldus

Probleemi kirjeldus

Kirjeldage üksikasjalikult peegliga seotud probleemi. Vajadusel lisage ka pilt.
Vastame teile varsti

Vastame teile varsti

Vastame teile e-posti või telefoni teel hiljemalt kahe tööpäeva jooksul.
Kaebuse kauglahendamine või kauba saatmine

Kaebuse kauglahendamine või kauba saatmine

Kui kaup tuleb tagasi saata, on vaja peegel pakendisse hoolikalt pakkida, nii et see ei kahjustuks transpordi ajal. Pange kaebuse protokoll saadetisega kaasa.

Sagedased küsimused

Kaebus

Kuidas kaebust esitada?

Kõiki tooteid kontrollitakse ja meie jaoks on oluline saata teile täiesti veatu toode. Kui leiate endiselt, et pärast tarnimist on peeglil midagi valesti, võtke meiega võimalikult kiiresti ühendust e-posti aadressil info@artalo.ee ja kirjeldage probleemi. Vastame kahe tööpäeva jooksul.

Mis tuleb koos tagastatud kaubaga saata?

Kõik võimalikud probleemid tuleks kõigepealt edastada meile e-posti aadressil info@artalo.ee. Kirjeldage üksikasjalikult toote probleemi, kirjutage ka oma tellimuse või arve number ning seejärel võtame me teiega ühendust.

Üles