Korduma kippuvad küsimused
Lugege meie klientide kõige sagedamini esitatud küsimusi

Tarne
Milliseid transpordiliike te pakute?
Sõltuvalt saadetise mõõtmetest, kaalust ja teie aadressist toome saadetise teie koju kõige sobivama kulleriga. Valikus on: Itella, Omniva, DPD, ja DHL. Tarneaeg alates saatmisest on tavaliselt 4-5 tööpäeva. Tarne on tasuta.
Kui kaua võtab tarne aega?
Anname endast parima, et teie saadetis jõuaks teieni nii kiiresti kui võimalik. Tarneaeg sõltub kullerist, kuid tavaliselt võtab see veel 3-4 tööpäeva.
Kui palju tarne maksab?
Tarne on täiesti tasuta.
Kas peegli pakend on piisav ja kas peeglit on turvaline transportida?
Meie ettevõttel on laialdased kogemused peeglite turvalise pakendamise ja transportimise osas, mistõttu kahjustused on väga haruldased. Harvaesinevate kahjustuste korral korraldame kiire asendamise pärast kahjustuste aruande täitmist pärast toote kättesaamist. Tagame teile muretu ostu ja meie teenuse usaldusväärsuse.
Kuidas ma saan oma saadetist jälgida?
Kui teie saadetis on lähetatud, saate jälgimisandmed otse vedajalt. Enamikul juhtudel saab paki praegust asukohta jälgida internetis.
Maksmine
Kuidas ma saan makse teha?
Teil on võimalik valida mitme maksevõimaluse vahel, sealhulgas kiire veebimakse. Kõiki maksevariante pakuvad juhtivad teenusepakkujad, et tagada teie isikuandmete maksimaalne turvalisus. Lisateavet leiate jaotisest Saatmine ja makse.
Tagastused ja pretensioonid
Milline garantii on minu tootele?
Garantii on alati 2 aastat.
Mida peaksin tegema, kui mu kaup saabub kahjustatuna?
Võtke meiega kohe ühendust e-posti teel. Saatke meile oma tellimuse number, fotod kahjustatud tootest ja kirjeldage probleemi. Ärge paigaldage kahjustatud peeglit!
Kas ma pean toote tagastamisel maksma postikulud?
Kui kahjustus on meie süü, ei maksa te postikulusid. Teie kohustus on ainult peegli hoolikas pakkimine ja me saadame teile kulleri meie kulul. Kui tegemist on kliendi veaga, saame korraldada kulleri saatmise, kuid saatmiskulude eest vastutab klient. 36 € eest pakume teenust, et tarnime kasti, mis on valmis peegli turvaliseks transportimiseks.
Tooted
Kas soovitate valida puutetundliku nupu või peegli otsese ühendamise elektriga (kohandatud lüliti)?
Valik sõltub iga kliendi individuaalsetest eelistustest. Puutenupu abil saate reguleerida valgustuse intensiivsust. Kui aga eelistate puhast peeglikujundust, soovitame valida peegli ühendamise oma lülitiga.
Kas puutenuppu on raskem kasutada, kui peegel on udune?
Puutenupu andur asub peegli taga, seega ei tekita udusus mingit probleemi.
Kus asub peegli valgusanduri lüliti ja kuidas see töötab?
Andurilüliti asub peegli esiküljel. See lüliti reageerib teie käe liikumisele peegli ees kuni 6 cm kaugusel, võimaldades teil hõlpsasti ja hügieeniliselt valgustust juhtida ilma seda puudutamata.
Kas LED valgustus on vastupidav vannitoas tekkiva niiskuse ja auru suhtes?
Jah, meie peeglid on vastupidavad vannitoas tavaliselt esinevale niiskusele ja aurule.
Millist värvi valgust soovitate?
See sõltub sellest, kus ja milleks soovite peeglit kasutada.
Soe valgus (umbes 3000K) – See on pehme, meeldiv, kollase varjundiga. See sobib lõõgastavatesse ruumidesse, näiteks magamistuppa või vannituppa, kus see loob hubase atmosfääri.
Neutraalne valgus (umbes 4000K) – See meenutab päevavalgust, mistõttu on see ideaalne valik vannitubadesse. See tagab tõetruu värviedastuse ja heleda valgustuse üksikasjalikeks tegevusteks, nagu meikimine või raseerimine.
Jahe valgus (umbes 6000K) – See on sinaka varjundiga ja väga hele. See sobib kohtadesse, kus on vaja suurt valgustust ja kus soovite selget, teravat valgust, näiteks moodsates vannitubades või tööruumides.
Seega, kui valite peegli vannituppa, kus see peaks toimima peamise valgusallikana meikimiseks või raseerimiseks, valige neutraalne valgustus. Kui peegli juures olev valgustus on mõeldud ainult sisustuse aksessuaariks, näiteks koridoris või magamistoas, soovitame sooja, pehme valguse valikut.
Kas peegli valgustus on piisav? Kas ma pean muretsema, et ma ei näe ennast peeglist, kui ma meigin/raseerin ennast?
Jah, peegel tagab piisava valgustuse, kuid see ei tohiks olla ainus valgusallikas ruumis. Selle peamine eesmärk on dekoratiivne ja detailide valgustamine. Vannitoa üldise valgustuse tagamiseks soovitame LED peeglit täiendada peegli peavalgusallikaga.
Milline peeglivalgustus on parim meikimiseks/raseerimiseks?
Kõige tõhusam valgustus meikimiseks/raseerimiseks saavutatakse, kui valite valgustuse kogu peegli ümberringi.
Kas peegel mäletab viimast valgustuse intensiivsuse seadistust?
Jah, peegel mäletab viimati tehtud seadistust.
Kui ma tellin soojendusega peegli, kuidas ma selle sisse lülitan?
Soojendusmatt lülitatakse sisse sisseehitatud puutenupu abil. Standardselt paigutame selle peegli keskele. Individuaalsel soovil saame ühendada soojendusmati LED valgustuse või välise lüliti külge.
Kui kaua võtab peeglilt udu kadumine aega?
Udu hakkab vaibuma kahe minuti jooksul ja viie minuti jooksul peaks peegel olema täiesti udust vaba. Parima efekti saavutamiseks on soovitatav soojendusmatt enne duši all käimist sisse lülitada, et peegel saaks piisavalt eelsoojendada, et vältida täielikku udustumist.
Kas peegli soojendus lülitub automaatselt välja või pean ma selle käsitsi välja lülitama?
Küttesüsteemil ei ole sisseehitatud taimerit, mis tähendab, et küte tuleb käsitsi sisse- ja seejärel välja lülitada.
Kas peeglil saab kasutada aurupuhastit?
PREMIUM peeglite puhul võite kasutada aurupuhastit, kuid STANDART peeglite puhul võiks seda tüüpi puhastamist vältida.
Kuidas on peegli juhtmestikuga? Kas peeglil on pistikupesa?
Peegel ei ole mõeldud otse pistikupessa ühendamiseks. Peegli tagaküljel on ühenduskaablid, mis tuleb ühendada toitejuhtmega. Soovitame, et paigaldamist teostaks kvalifitseeritud spetsialist.
Kas peeglile lisatav riiul on ka taustavalgustusega?
Ei, riiul ei ole taustavalgustusega.
Milliseid peeglite suurusi te pakute?
Pakume mitmesuguseid suurusi. Kui teil on konkreetne nõue peegli suuruse kohta, võtke meiega ühendust e-posti teel.
Kas saate aidata mul valida õige peegli?
Me aitame teid hea meelega teie unistuste peegli valimisel. Võtke meiega julgelt ühendust e-posti või telefoni teel.
Tellimused
Kas ma saan jälgida oma tellimuse staatust?
Me saadame viimased andmed e-posti aadressile, mille esitasite tellimuse viimases etapis. Kinnitame teie tellimuse, hoiame teid kursis selle staatusega ja lõpuks ka saatmise ja tarne kohta.
Kuidas ma saan tellimuse esitada?
Pakume palju tooteid, mida saab konfigureerida. Pärast toote valimist valige suurusvariant ja komponendid. Seejärel lihtsalt lisage toode ostukorvi, täitke arveldus- ja tarneandmed ning valige makseviis. Kui teil on tellimuse osas ebaselge või on tehnilisi probleeme, võtke meiega ühendust e-posti teel.
Kuidas teha muudatusi või tühistada tellimus?
Muudatusi või tühistamisi saab teha maksimaalselt 24 tunni jooksul pärast tellimuse loomist e-posti või telefoni teel. Hetkel, mil peegel läheb tootmisse, ei ole enam võimalik tellimust kuidagi muuta või tühistada.
Kui kaua võtab peegli tootmine aega?
Tootmine sõltub valitud peegli tüübist ja selle konfiguratsioonist. Tootmisaja kohta leiate teavet toote üksikasjadest.